Search
  • Ívida Cynara

Recuperant el Paradís Perdut

Fragments inspiradors per crear la dramatúrgia d'aquesta peça en procés. Fragments inspiradors per caminar el destí d'aquesta vida en procés. El Paradís, està en nosaltres. I si el trobem, el portem arreu on anem.


Creo que ahora estáis preparado para entender las cosas más simples. Tenéis que empezar a pensar en el Paraíso, pero no como un lugar o un logro que se construye con esfuerzo, el Edén es antes que nada una actitud, un estado de escucha y acercamiento, al que accedéis cada vez que olvidáis vuestros miedos y vuestras ambiciones y permitís que vuestro propio espíritu tome las riendas de vuestra vida. Él os conduce invariablemente a ese estado, tan fácil de hallar como de perder. El Paraíso es más un descanso que un esfuerzo, un tiempo que un espacio. Al principio viene y va, conforme aprendéis a reposar y comunicaros, a escuchar la voz de los árboles. Más tarde entenderéis que cultivando senzillamente esta experiéncia podéis prolongar vuestra estáncia en el Paraíso y regresar a él siempre que lo deseéis.


"Al Yannan" El jardinero

En aquesta imatge, es pot veure un enciam en evolució, la camamilla, l'amarant, una planta silvestre, la menta, les xufes, unes branques d'un presseguer en creixement i les fulles d'un girasol de jardí. També hi ha la planta del curry que li diuen, no perquè faci curry, sinó perquè en fa la olor. He anat investigant aquest jardí, i fa poquet, he descobert, que el que estic acompanyant, és el que Gilles Clément anomena El jardí en Moviment.


Per molts Jardins en Moviment arreu! Em sembla una manera molt equilibrada de treballar de la mà de l'evolució natural de la biodiversitat.


Esther Roca Vila

3 views

© 2019 by Esther Roca Vila. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now